Felszerelések - Hasznos holmik

Itt írnom le, hogy milyen hasznos (hasznosnak vélt) dolgokat szeretnék még magammal vinni, miket vásároltam vagy tervezem vásárlását. A cipő, táska és túrabot külön posztot kapott, de többi felszerelésfajtára nem szeretnék olyan sok karaktert elpocsékolni. Azért is vásárolok meg minden, mert nem csak a caminóra veszem őket, tartós használatuk szinte biztos, mert szándékszom sokat túrázni Spanyolórszág után is. Nem valószínűsítem, hogy elmenne tőle a kedvem.

Ruházat:
Volt már egy McKinley túranadrágom, az a lecibzározhatós szárú fajta. És mivel ugyan az most akcióban volt, vettem még egyet csak más színben. A könnyen száradós funkcióját tavaly volt is alkalmam tesztelni egy héten keresztül a Magas-Tátrában. Emellé vettem egy sokkal több zsebes Kilimanjaro nacit is. Ez valamivel vastagabb, de hasonló kvalitásokkal rendelkezik, mint az Intersportos társa.

Pólóra nem költöttem, öt darabos készletet halmoztam fel az elmúlt másfél év során, ezeket használom a mindennapi munkába tekeréshez, focihoz, TRX-hez, fallabdához, futáshoz és természetesen túrázáshoz is. Dechatlonból szereztem be őket, darabjukat 1500Ft-os áron. Kis helyet foglalnak, könnyen száradnak és kényelmesek.

Viszek még magammal egy szintén Dechatlonos vékony pulcsit és egy vastagabb polár cipzárosat is, Valamint eső ellen egy poncsót szereztem be, viszont az Intersportban 15k-ról 3k-ra leárazva találtam egy esőkabátot, és nincs szívem szegényt egy ekkora kalandból kihagyni, szóval jön velem.

Ha már lúd legyen kövér alapon vettem kipróbálásra sportboxereket is szintén a Decathlonból. Aszondják, hogy kényelmes és gyorsan szárad, eddig nekem is hasonló tapasztalataim voltak velük. Viszont a piros színű helyett, enyhén buzis, naracs-rózsaszínt szállítottak ki nekem. De mivel nincs időm az oda-vissza csereberére, bevállalom a magyarázkodást a caminón. Áááá ez világos vörös színű, sőt világos vérnarancs színű, és a lányokat szeretem...

Egyéb:
Amit érdemes még megemlíteni az a körömvágó csipesz, ami kézipoggyászbarát, ellentétben az ollóval. Tű és cérna az esetlegesen megjelenő vízhólyag(ok) kezelésére. Karabiner, olcsó műanyag, dechatlonos. Jó lesz majd ezzel felrakni a fényképező tokját a táskára, illetve egyéb dolgok akasztására, lógatására.

A hálózsák az amire nem szívesen költöttem, mert már kettő is van nekem, a kisebbik is elfoglalná a táskám űrtartalmának felét, így mindenféleképpen szükségeltetett egy karcsúbb, szebb példány beszerzése. A Hervisben, Dechatlonban és az Intersportban is volt egy-egy szép darab, akik a végsőkig versenyben voltak a kegyeimért, végül a legolcsóbb, ámbár legmolettebb McKinley-re esett a választásom. 

 

2015. május 13. | Címkék: felszerelés felkészülés